woensdag 6 oktober 2010

Award gekregen

Ik heb voor de eerste keer een award gekregen........van Larissa en Astrid
Ik vind het zo ontzettend lief! Hartstikke bedankt meiden!
Het is de bedoeling dat ik 3 dingen noemen die ik graag doe.
Nou daar komen ze hoor

1) Natuurlijk mijn hobby; het scrappen
2) Mijn dieren; ik ben een hele grote dierenvriend, heb 10 huisdieren
(2 honden, 3 cavia's, 2 konijnen, 2 hamsters en een vogeltje)
En er gaat heel veel tijd in zitten om ze allemaal te verzorgen.
Lopen met mijn 2 kleine mini yorkshire terrier hondjes vind ik heerlijk
vooral als ik een dag gewerkt heb
3) luieren, tv kijken, muziek luisteren
Ik moet de award nu doorgeven aan 5 andere mensen.
Maar aangezien ik dat heel moeilijk vind, schenk ik hem aan iedere trouwe volger van mijn blog, dus bij deze....alsjeblieft!

xx

Geen opmerkingen: